wtorek, 2 sierpnia 2016

Chciałabym Cię zaprosić





Ahoj!

Znowu nie o książce, ale bardzo blisko niej. Otóż ostatnio siedząc w pracy i robiąc sobie krótką przerwę natknęłam się na wpis Natalii z jestrudo.pl o tym jak skutecznie prowadzić fanpage na Facebooku. I to zaowocowało tym, że przez pół godziny układając faktury moje myśli krążyły wokół stron "fejsbukowych" dotyczących książek i gdy tylko zostałam na chwilę sama wystosowałam pytanie do moich znajomych na Instagramie, odpowiedź dostałam po chwili i tak powstała strona, na którą serdecznie chciałabym Cię mój drogi Czytelniku zaprosić. 


Czytasz książki? Utożsamiasz się z bohaterami? Lubisz poznawać różne historie i przeżywać razem z bohaterami wszelakiej maści przygody i ich problemy? Lubisz badać książkowe krainy? A może sprawia Ci przyjemność czytanie o książkach i poznawanie opinii innych osób na ich temat? 

Jeżeli chociaż na jedno pytanie odpowiedziałaś/eś twierdząco to strona Obywatele Książkowych Krain jest dla Ciebie.

Aktualnie w zespole oprócz mnie znajdują się dwie adminki: Książkowa Dusza, na której blog również pragnę Was zaprosić [klik] i Audrey, która prowadzi bookstagrama i robi przepiękne zdjęcia [klik].

Nasza strona dopiero raczkuje i postów w porównaniu z innymi stronami o takiej tematyce jest jeszcze niewiele, ale będziemy wdzięczne za każde polubienie, komentarz i ogólnie za Waszą obecność. Link do strony zawsze będzie pod moim zdjęciem.

Więc dołącz do nas i zostań Obywatelem Książkowych Krain.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz